Vackra Varelse

Sing a million songs to make u mine, but I can't make u mine. " it's impossible to turn back time - Måns Zelmerlöw

Jag, Sara, Emma och Emmeli åkte o lyssnade på MÅNS ZELMERLÖW i Kunsmässan. MÅÅÅÅNSSSSSS......OMG OMG.. A NI FATTAR GREJEN.. SHIIIT. Han var skitbra live faktiskt. Det var mycket bättre än jag trodde. Han har verkligen asbra röst. Sådär hes, mörk o wailig. som jag gillar. Han var så jordnära och ödmjuk. Han ba: Vet ni va det är för dag idag?? VÅFFELDAGEN. Han sjöng brother oh brother, skitbra version, akustiskt, och hope n glory, impossible= riktigt bra text, som han har skrivit själv. och även Den kända Cara Mia då såklart. ÅH HAN VAR BEDÅÅÅRANDE... Sklitbraa livee....assså. Gitarristen Moe, var grym. Vi köpte skivan och fick den signerad.!!!! Till Sarah! och autograf står det på min platta då rå. :D Jag är töntig jag vet. Det var typ BARA småbarn i 7 årsåldern där. Nämen några hej vi går i 6:an- tjejer med för mkt smink.. och sånt. Ni fattar grejen. Haha. Småttingarna var så gulliga när de skulle krama honom. Vi tog kort och FICK KRAAM. Sen kom Emma på att hon ville köpa albumet med måns då, och vi ställde oss i kön igen, nu var vi sist i kön. Vi köpte en bukett röda rosor med en finfin jättefin dikt också. =P Vi gav detta och fick en till KRAAAM!!! SEDAN.

SEDAN. Ja alltså vi såg honom i bilen. Sedan stod han o väntade på tåget till Malmö och vi var mitt emot honom. Helt galet. Vi frågade om vi fick gå över, vi kom över o snackade privat helt ensamma med MÅNS. Skit konstigt kändes det. Kl var väl 19:00 och det var småmörkt. Han stod där alldeles själv, inga vakter, pratade inte i tel.. So why nooot?????? Jag bad honom läsa våran dikt högt och så spelade jag in. Han lade sitt ben över mej på ett kort! han tog upp sitt fina ben vid min mage... woaah jag dog. Han är som ett vackert gulligt charmigt litet rådjur. Desire!!!! Hans bruna snälla ögon. Bambi på hal is i Kungsbacka var vad han var.
BTW!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han sa mitt namn!! Mitt NAMN. MY FUCKING NAME. HAHA. SARAH GOD. HAN SA MED ENGELSKA FÖRST. SOM SARAH GUD LIKOSM FAST AMERIKSANSKA. JAG BA: SARAH GOD, MED SVENSKA ) O HAN SKRATTADE LITE OCH SA DET RÄTT :D DET NI. 

DOMME NI MISSADE VERKLIGEN NÅGOT!!!! VART VAR NI??? VART TOG NI VÄGEN?? I TRIED TO CALL :( SORRY





HEEEELT SICK. JAG ÄR PÅNYTTFÖDD...TSSSS ENJOY PIX. :P


Jag ba: Gör en grimas!  hahahhahah han ba visst!



Han sa: Missar inte ni erat tåg nu? =) Vi ba: Jo! men det gör inget. haha vi missade det för hans skull. Han log. :) Jag är världens lyckligaste tjej just nu ikväll. Imorgon kommer jag inte fatta vad som hände, jag kmr inte tro det e sant. Och jag kmr skämmas lite. hahahahaha

P.S. jag såg Edwin från DA, han jobbar på Donken på Kungsmässan, hehe. Och jag såg min gamla spanska lärare, Andreas. forstfarande blond och nja lite , ja så som han va eheh,. öhm..

Goodnight. Livet är underbart ibland och värt att leva.

Kommentarer
Postat av: Joella

OMGGG!! Nu känner jag mig nerdy men my gooood! Åh haha. Avundsjuk. Men gud vad roligt! :D

2009-03-25 @ 22:52:53
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: S a r r a

HAHHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAH



LOOOOOOOOOOOOOL!! Assså du fattar inte hur mycket jag garvar nu.. Eller kanske! HAHHAHAHAHHAHAHHAHAH

OH MY GOD!



Du är allt min egna lilla Tönt! Även om du gillar honom gillar jag dej ändå.. Det är okej.. HAHAHA



Men herrigud. Shit Sarah, äsch.. va händeR? gillar du han så mycket? herriguuut!



ajaa haha



puss o Kraaam

2009-03-25 @ 23:43:38
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0