"liten o dum"

HAHA. okej först och främst. Aggression:Jag är besviken på vissa betyg och ska därför sörja för detta.. Jag hatar betyg och allt som har med det att göra. Varför utsätta barn för sådan press, och sådana krav.. och påhopp.. och förväntningar.. DET E JU FAKTISKT SNART JUL!! Hallå låt oss leva lite istället för att förtrycka oss och gräva ner oss i gyttjan.. Jag tycker inte jag blir bedömt på ett rättvist och humant sätt. Hur jag än kämpar och smörar så är de sååå jääävla snååla ändå.. dra åt *pip* PUNKT OM DET OCH END OF the fucking DISSCUSSION. gud va grov jag har blivit i mitt språk. tssss

Nu till den roliga delen av livet Hahaha detta e jag o chrille i ett nötskall en vanlig torsdagskväll..

Ch: Men ja har ju ätit upp nu ju...
Jag: Men! vänta vänta på mej, ja ska oxå äta, vänta med att vara färdig dåååee.. ja ja vet ja va lite seg..
Ch: Ja seg e du jaa...riktigt seg o trög.. tröööög
Jag: Men näääääe!! du kan va TRÖG. ( hotar med gaffeln)
Ch: Trögaste person ja vet..
Jag: Ne du e. Du e tar priset för mest trögaste..
Ch: Är det NÅN som e trög, så är det du
Jag:  hahah, aa viiisst.. du är tröghet i egen hög person
Ch: Du e dum, liten och dum
Jag: Du e stor o dum då.
Ch: hahaha trög MEN dum :)

LOL.

hahah tänk om man skulle ge en klapp på käften istället för en jul klapp till sina nära o kära. Hur skulle det se ut?Det finns ju liksom ingen skriven lag eller regel på det..  hahah dom visade Greveholm i cafet i skolan idag.. hahah när pappan håller på o fixar med parabolen... Ivar ba: "Nu e det braaaa!!! ........ Nu e det dåligt....Nu e det braaa!!! Nu e det dåligt"..... Eller när mamman kmr till Ivars skolan, Ivar = så himla söt ;) aa och kmr fram till hans kompisgäng.. hahha hans kompis : Åhhh fyy nu kmr flourtanten.... AHAHA
"sKA VI HA SELLE" Gosigooooo Ivar.. Jag gillar namnet Ivar. Alla Ivar e cute!

Kolla så perfekt kan man bara inte vara.. Det är nästan irriterande.. Det borde va förbjudet....Men hon har säkert komplex oxå som alla vi andra... hon har väl oxå dåliga dagar som alla andra... Nepp ingen e helt perfekt.. För alla är vi UNIKA OCH RIKTIGTPERFEKTA PÅ OLIKA SÄTT! ALLA ÄR SNYGGA PÅ SITT FINA ORGINELLA SÄTT. men det går ju inte att ungå att hon är så himla bedårande vacker. som ett rådjur.




Kommentarer
Postat av: s

vem e hoon på första bilden?



HAHA.. FUUUCK BETYG..



och vet du vad.. Du lär dig av den bästa, (asså ditt "grova" språk)





KRAMRAKMARMKAMRKMAR

2008-12-18 @ 12:37:55
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Joella

hej sarah! DU har blivit utmanad! :) http://talkingbird.blogg.se/2008/december/utkast-jag-har.html

2008-12-20 @ 19:54:27
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: Domme

sv: Tack min älskade vallukumiplupp!! Carro-joella-sarah-domme-lisette-sarrra-eliin ska träffas idag!! ;) Kuss och Pram <3

2008-12-31 @ 01:01:29
URL: http://domme.blogg.se/
Postat av: Anonym

GOTT NYTT ÅR! IT IOS THE ALKISYEAR!!!!

I WISH YOU A MERRY CHRISTMAS!!!

You NOW WHAT I MEAN!! ThE Tävklöing has just began!! strultävlingen... DOmme vinner med STOR marginal!! Hälsar eliun!!

2009-01-01 @ 01:38:53
Postat av: Domme

Bara så du vety !! kommerntar en var mestADELS FRÅN dOMME!!! wohoooooooooooo!!!!!!!! :d:d:d:d

2009-01-01 @ 01:39:46
URL: http://domme.blogg.se/
Postat av: Domme

Sarah.....! Om du ser det här.. ring! Jag får inte tag på dig på varken hemtelefonen eller mobilen.. =/ Vi skulle ju kanske in till stan.. =/ puss

2009-01-05 @ 13:39:27
URL: http://domme.blogg.se/
Postat av: camikazeeeh

yo dud hennes läppar e ju cp!

2009-01-12 @ 10:10:44
URL: http://ofastos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0