"Ska ni köpa en get till mormor??

Tja. Haha det har verkligen splittrade känslor idag.. måånga skratt men faktiskt några tårar o snyft.. 
Vi hade svenska redovisning idag om världens skapelse... det började inte bra.. haha vi skulle göra först av alla, jag hanna o linnea.. o så skulle vi rulla ner overhead grejen ni vet, en sån vit man drar ner från taket där framför tavlan.. äsch ni fattar..  och så fick vi inte ner den först.. så kollade vi oss runt om ingen av oss nådde.. o linnea sa: men jag kmr ramla ner om jag går upp där! haha o jag e ju värsta dvärgen, så jag nådde ju inte.. men så frågade vi Tove som e typ störst o längst, men hanna ställde sej på en bänk o drog ner den.. heelt kaos. men denna nedrans dukjäveln ville inte fästa sej i kroken o ni vet... ja allt blev fel.. vi började skratta.. fnissiga.. lite flumflum.. och jag skulle såklart börja prata och säga min del.. o så börjar alex o mikaela o typ gaia skratta o sitta o fnissa.. ni vet sitter o nästan skakar.. haha o hanna o linnea oxå.. men ja klarade mitt pretty good anyway :P
Linnea berättar; Och så skapades den första människan ur hans högra ben från det vänstra, och ut ur armhålan.. hhahaha rååstört.
 När alex gjorde.. HAHA hon kunde verkligen inte hålla sej för skratt....

Fick tillbaka prov och filmrecesnion som jag gjot.. FAAN.  jag  va inte värd så dåligt omdöme.!! Det va f*n inte rättviiiist.. !!!. Nej jag blev ledsen.... ååhh snart bryter jag ihop!!!!!! varför får ja så dåligt i svenska? liksom SVENSKA..  jag e ju bra på svenska.. bajs på sv läran.. om hon nu kan kallas "lärare"...

Sen va det dans!! Yeah!! Vi gjorde koreografin för sista gången idag! Hon skulle kolla extra noga.. Vi fick avsluta den med egna steg. Det va real fun ;D Jag o Josefin kom på en kombination... haha. Jo men det gick bra, men shit va jag darrade! o jag va så himla svettig på händer o fötter... hahaha why ??? hahha varför just då, just där.. så onödig e jag. ;p

Nu sitter jag här med bröderna o mammmsis. Här kmr lite qoutes:

Mam: - Ska ni köpa en get till mormor??
Seb: - Stavas tillfälle med ä?
Chris: - ...öööhm vaa?
Sarah: HAHAHA , en geet????
Mam: - Jaa, sebbe sa ju att det va nåt .. ni kunde ju ge det tillsammans till henne i julklapp..

Javisst! Normalt..

"Vi sitter här hela familjen o läser din blögg"
Chris: - Du kan ju ringa henne!
Jag: - Riinga henneeee!!
Seb: hahahaha "riinga henne ( härmar mej) med tantröst...
Chris o mam: hahhaaha ..
Seb: som att du blir förvånad.. liksom att det inte är en fråga

Seb: - Han gubben luktar så mkt svett! En snubbe som städar Han hans svettlukt sitter i väggarna, han e skallig o så har han sånt pannband...
Chris: - .luktar gammal persisk matta... lökringar.. äter säkert massa kebab!
SEb : Liksoom har dom dödat nåt djuur??

Pappa pratar i telefon med farmor stina:
Pap:- Neeej du har inga småå barn längre..
(Farmor savarar...)
Pap: mmm.
Pap: mmmm aaa
Pap: Jag heter Bosse jaa...

Haha stackars lilla förvirrade farmor.



Kommentarer
Postat av: s

HAHAHAH!!



detta a kul... lägg upp sånt här oftare!!!

2008-12-17 @ 01:27:31
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: sarah

hahaha aa d skitkul o skriva upp dialoger såhär.. hihihi

2008-12-17 @ 20:40:25
Postat av: sarra

va ska du taa då liksom?

Ja menar.. det är så svårt att bara välja några..



vi bokar biljetter imon eller? :D:D:D:



kram

2008-12-17 @ 21:27:14
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Domme

Hahaha. I love your conversations! Inget slår dom! ;) Me gusta mucho!!

2008-12-31 @ 00:55:34
URL: http://domme.blogg.se/
Postat av: camikazeeeh

haha min morfar fick en get av mig förra julen :O :D

2009-01-12 @ 10:14:42
URL: http://ofastos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0