Tappat lusten...

Hejhej. Ja jag e ledsen på mej själv, att jag inte har skrivit alls mkt på senaste!! Fy mej.. men man ska trots allt endast skriva när man har lust och har inspiration! Idag har jag vart hemma, inte så ovanligt *host* och i helgen hade jag fruktansvärd magkramp. o därför har jag inte pluggat nåt till matteprovet.. såååå jag kom inte nu på måndagen och gjorde inte det 3 h långa provet..... icke bra sarah, jag vet men men... What am I going to doooooo??????

Jag har ångest från och till... mår inte så värst bra måste jag säga.. jag måste ju få ur mej det på nåt sätt.. Idag näe jag va hemma så va jag med Sarra iallafall.. Hon gör mej så lycklig och glad jämt, när hon själv är lycklig då) heheh fast annars oxå då. Vi påverkar varnn så mkt.. Satckarn hon e sjuk... Japp... Vi har en liten lockinggrupp, och idag koreograferade vi en riktigt Nice locking koreo till "Knock on Wood"

Nej men jag har tappat sugen. Tappat lusten för det mesta. förutom dansen o sången.. vissa grejer.. alltså gnistan e slocknad angående skolan. SKOLAN. PLUGG. usch säger jag bara...... Det är som en spärr, det tar emot. Jag kan inte koncentrera mej eller fokusera.. kan inte läsa ordentligt typ.. kan inte finna någon glädje i att plugga speciellt matte eller svenska.. inte ens engelska som jag gillar jättemycket.. Nej för att i skolan e allt TVÅNG  o då blir det allt annat än roligt. Betygen e det värsta.. Jag ska föreställa att gå i 2:an men jag pluggar mindre än en 10:åring. Vad är detta? Vad e jag påväg till?  Hur ska detta gå??? Vart leder detta... liksom.. Jag vet att jag kan mycket bättre! iBLAND ÄR LIVET BARA SURT HELT ENKELT.. Alla människor runt omkring oxå, det händer nya grjejr good n bad, o det blir mycket confusion. Och Sanna Nilsen överskattar sin röst, tror att hon klarar av "all by myself" No way.

Jag o linnea snackade om det i fredags,hos sara när vi fira hennes födelsedag, GRATTIS, TACK FÖR DEN KVÄLLEN :)  hur skulle livet vara utan att sjunga? utan sång? Vi sjunger varje dag, båda två, direkt när jag vaknar typ varje morgon så sjunger ja... Det går inte o leva utan.. Typ att man skulle dö om man sjöng, om stämbanden inte fick vibrera nånsin igen.... hemskt. eTT LIV UTAN MUSIK OCH TONER OCH STÄMMOR... NEJNEJ.. HAHA FINNS INTE. DET är LIVET! Och utan DANS nejnej, samma där.. går icke ;)
Men snart är det årets bästa årstid och traditon! JULEN !!!!!!!! LOVE IT. Vad är livet utan julen?? inte mkt det heller.
Tack o lov tre veckor lov tillsammans med familj och julen. MYS.   PUNKT
.    Hos Morbror Peter på sönd som fyllde år, kalas med lite släkt. Sköningarna Anton & Adam. 3 & 6 år.



                    Hos Sara, 17 år, kalas med mat, bak, massa prat o idolfinal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0