A said Godday'

Tja! Igår va jag i skolan, det gick bra på matten, jag kom i tid, fast toaletterna typ rensades så vi fick gå runt en annan väg, för det luktade typ bajs o avlopp.. lite läskigt. sen va det gympa. Vi hade först typ hårdträning, armhävningar o sånt, sen Basket! Det va jättefun, för ja la 4 mål wihooo! vi var tre i varje lag o vi va typ dom kortaste i klassen i vårat. hihii. men det hindrades oss icke! Sedan gick vi till Mölndals centrum för oköpa choklad, fars dag present och garn.
Jag köpte garn för första gången i mitt liv. Ska nämligen göra en designuppgift där man måste ha med ett stickprov.. o jag kan knappt sticka.. Bra där! efter den håltimman va det ind.val. Jag skulle göra omprov på musikprovet, o det gick inte bra..... fyyyy.. ja blev ledsen.. o frustrerad... bajsss.... o då va ja typ gråtfärdig resten av lektionen när vi skulle jobba igrupperna.. det va asjobbigt.. dom undrade ju säkert, eller de märkte säkert att ja darrade lite på rösten.... piinsamt.. läran kom in o vi förklarade att vi hade problem. jag kunde inte lära mej mina pianoackord.. hon som skulle hjälpa mej, en i gruppen, sa efteråt att " ja trodde du va typ nära på o gråta, så ja fick panik o  visste inte va ja skulle göra .... " stackarn. Finally sen så ordande det sej o det gick bättre.... ja pratade med läran sen oom provet o alt som va på tok... hoppas d löser sej..

Sen va det helg!!!!!HELG.TACK.O.LOV. Jag följde med Sarra ner till DA o kollade på Camilla o Sarras mtv.. åh älska DA. (om ni inte visste,bästa dansskolan som finns) åkte med Milla hem, vi pratade o täänkte kolla på Rena Rama Rolf, damn vi glömde.. pratade istället om lite konstiga ställningar i köket... hahaaa.. glöm det. vi mobbade johan i idol o snipp snapp slut, jag åkte hem, själv i dimman, i mörkret, i kylan, en ödslig förjävla läskig natt......... Här är vi: the three nerds.  Three stooges. ---->

Kommentarer
Postat av: sarra

IIIIIIIIIINte accepterat

2008-11-08 @ 15:15:40
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså bilden

2008-11-08 @ 15:18:19
Postat av: sarra

PUSS :P

2008-11-08 @ 15:18:35
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Domme

Naaaw, tack Sarah!! :D Pusssspusss! <3







2008-11-08 @ 17:29:27
URL: http://domme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0