ännu en dag.

Hej. hur ska jag börja...hmm...Idag kom jag försent till samhällslektionen,( som vanligt ) och sen hade vi redovisning på kollektionen.. Jag redovisade.. ja va så nervös. vet inte riktigt varför, antagligen för att det är något man själv gjort och är personligt. Man utelämnar sej själv så mycket... Sen spanska.
Sen tandläkaren, mamma visade mej runt på Team Dagnelid, där mamma jobbar. Det va pinsamt, alla henes kollegor skulle hälsa på mej o massa o typ studera mej från topp till tå... Ibland får jag känslan att folk som bara hört talas om mej typ om mam el pap har berättar om mej, och att de blir besvikna på nåt sätt när dom ser mej, träffar mej..
Det e säkert bara nåt jag fått för mej..men ..ändå. oftast typ att de säkert tycker ja ser yngre ut, o ajaa... hahaa . När de frågar vad man gör o studerar o bla bla så känns det så konstigt att prata om sej själv o sitt eget liv, ja gillar inte riktigt det.
Jag hade inga hål allafall :) bara ett början till hål...Hon ba; Ja då ses vi om ett o ett halvt år då, alltså år...2010! haha typ värsta framtiden.. komma dit om nästan två år igen... knäppt.. Sedan hämtade Chrille mej o körde först till frölunda torg där vi skulle träffa dansgruppen, ( Bust a move ) men sen blev d ändrat till brunnsparken, sen till järntorget, sen till sluuuuuuuuuuut: Frank's café!! jaaa, det blev paj o kaka istället.. livet e allt oförutsägbart.
Sedan drog ja iväg på sången, d va grymt idag, hitade rätt hållning så rösten blir starkare o högre. :) Jag har skrattat mycket idag och även snyftat..

Nu e jag äntligen hemma. Varför måste tid finnas? Måste tiden gå? Måste ens tiden gå så himla snabbt.... Jag blir galen. ledsen..... Livet e så jobbigt.. sometimes.. buhu. Grin.i duschen. Mitt liv e så oplanerat o oförutsägbart..ständigt problem o beslut som måste tas.... Alla dess val. USA valet hihhi. Heja Obamis! Yeah. men nån gång måste det bli en kvinna oxå ju. Apropå inget. Varför e typ alla modeller??? ååååh ja blir trött på det..modell, va e d för yrke egentligen hahah nä men ja vet, klart det behövs men ...alla e modeller på sitt sätt. alla e vi vackra. denna jäkla utseendefixreade värld!!! Obama! Förändring tack!

Älskar denna dikten:
I hate the way u talk to me and the way u cut your hair.i hate the way u drive my car, i hate it when u stare.i hate your big combatboots and the way u read my mind i hate u so much it makes me sick, it even makes me ryme. i hate the way your always right  hate it whan u lie. I hate it when u make me laugh, even worse when u make me cry. I hate it when your not around and the fact that u didn't call. But mostly i hate the way i don't hate u, not even close, not even a little, not even at all.......


Kommentarer
Postat av: Elin

jag hatar också tid! .. det hindrar en från att göra det man vill å e bara bajs =( asså jag älskar den dikten <3 jag snor den av dig..

2008-11-06 @ 13:51:33
Postat av: s

u got me.. the same that i feel. everything, every little part..........

....................

................................................

.................

2008-11-06 @ 20:04:47
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: s

if could just stop the time

2008-11-06 @ 20:05:17
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: s

if could just stop the time

2008-11-06 @ 20:05:35
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0