God kväll

Hej! Idag hade jag feber o va hemma.. Lite trist men skönt.. jag vilade,åt o plugga till musikprovet... ackord o sånt.. Jag har inte varit utomhus idag! Va stört. Va ofräscht o ofriskt av mej.. usch.. jag borde ha gått en promenad.. men jag har svårt att komma igång med att göra grejer o så.. lite lat, o matt o tafatt.. Idag åt vi bakelse hemma eftersom det är Gustav II Adolfs dödsdag. Vi firar att han dog med bakelser.. ööhm ja, lite weird. Bakelsen va inte god, endast chokladhuvudet njöt jag av! Resten var bara grädde, vaniljkräm o sylt o sånt sjaskigt.. hehe. nä tårtagrejen e inget för mej... Icke.Sa.Nicke.
Ska bara tillägga att när man e kär så liksom är det verkligen så att man avgudar den personen. Om den speciella personen, fruktansvärt perfekta individen, genom ens egna ögon då, har varit någontans på nåt ställe eller i ett rum så är det magiskt liksom att vara där i det rummet tom efter flera timmar senare... Helt stört. Typ WOW den personen har vart där, stått med sina fötter där jag står nu. Typ som en kändis. Fast even Better ;) Bye Bye cook som pie.

Kommentarer
Postat av: s

fattar.. va mer behöver ja säga lixom?

2008-11-06 @ 20:07:34
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: sarah

jaaa eller hur..

2008-11-06 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0