hayhay!

hayhay på er i stugorna! alla fina barn. Alla e vackra och underbara på sitt specifika orginella unika sätt! Så e det bara. PUNKT! Jag funderar mycket... över livet o annat... tänk om man inte hade nåra vänner eller familj, tänk att bara några få människor gör livet värt o leva. liksom vad skulle jag göra utan all kärlek????? DET E LOOOVE VI PRATAR OM HÄR! sjuuukt viktigt med all sorts kärlek människor emellan. Tänk vad bra vi har det. Tänk att du e du, o tänk att jag e jag, tillsammans, har vi det braaaaaaaaaaaaaaaa!  härlig sång det där. Vad skulle livet vara utan sång, dans, vänner, killar ( !!!!) öööhmm haha, tv, mobilen, datan, familjen och himmelen och marken! Ja ni. Vem vet. Inte hade då jag velat leva.

Nu idag så var jag iskolan. kändes längesen på nåt sätt.... som jag inte vart där på flera daar.. hade redovisning om hampa o lin, och när jag pratade om hampa lyckades jag, tro det eller ej, säga hasch två gånger när jag skulle säga drog... haha folk skrattade.. men shit d va knas. ja e  flummi.. va tror klassen om mej egentligen? haha ;p

Vi kollade på musiktvåornas musikal oxå under textillektionen, den va väl helt okej, typ goofy. roliga outfits anyhow! :)
Sedan bar det av till lilla estethuset där vi skulle ha ytligare 2 h textil o sy på kollektionen. det gick bättre idag än va d brukar, ja va mer självständig, alla va så inne i sin egna lilla värld! o sina plagg.. när ja kom hem, ruuusade jag direkt till datan för att umgås med facebook! oooh loove that sajt!

Jag e nu trött o känner mej allmännt SKEV i rygg o tår. MITT HÖGRA ÖRA HETTAR OCH ÄR SÄKERT RÖTT. mimorn blir det bara ind,.val DANS och sedan på eftermiddagen DANS igen NÄMLIGEN WORKSHOP MED TALANGFULLE DERREL FROM NEW YORK BABY!!! Grymt skall det bliva. :D och på lörd tro det eller ej, DANS IGEN, och sönd...DANS!!

pUSSS LOTS OF LOOVE! KEEP LOVE EACH AN EVERY ONE <3<3<3 XXXX // SaRaH**  mISS gOD



Kommentarer
Postat av: s

här e man glad ja!



läste du i desahuch bloggen.. skrev ett inlägg.. om du vile läsa ;) haha

2008-11-27 @ 23:03:11
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Elin

löööv juuu! :D

2008-11-28 @ 21:17:31
URL: http://dudejustchill.blogg.se/
Postat av: Joella

sv: ja den finns säkert på bibblan :) den blev nominerad på augustpriset så den borde vara ganska poppis :)

2008-11-30 @ 21:03:50
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: Mantana

WIHO, hittade Sarahs blogg x) hehe

2008-12-07 @ 01:18:57
URL: http://musicsoulrhythm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0