ingen aning!

hahah, hejsan! Denna veckan har jag ju haft intensivvecka, vi har bara haft textil o jobbat med kollektionen hela veckan ;) Det har vart mycket motgångar o problem men oxå gått framåt och har lärt mig mycket. Anyway, så på torsdagen så åkte jag o sara o mikaela hem till mikaela direkt efter skolan. Lååång bussresa asså, ända till Torslanda tjottahejti. Jag va ass trött o somnade. kändes som vi åkte i 2 h.. Så när vi kom fram så skullle vi handla till våfflorna vi skulle göra.När vi gick där inne o strosade vi små ungdomar i torslanda livs kvantum eller va de nu hete, så råkar en tant gå in i mej, vi stöterin i varann.. och då säger tanten; "OOOh kära nåån, ursäkta mej,.." då utbrister jag plötligt; Oj, ingen aning""  ahhaha istället för ingen fara, eller det e lugnt.. va tänkte jag med?? hahahah ingen aning.. ba aa visst det e normalt o säga.. sara börja as garva när hon sa till mig va jag hade sagt.. ja tänkte inte på det själv! vi alla skratta läänge efter de.... hela dagen typ då och då .... :D Vi åt thaimat o våfflor hemma hos mika sen. Hennes hund va skit stor o läskig! ja skrek flera gånger... nu kan ja verkligen förstå sarra som e så rädd för rasmus, min katt.. :P vi kollade på doobidoo lite.. haha d va så kul, mika härmade Nanne Grönvalls mickteknik o dans hahhaah värsta skrattanfallet.. igen.. sen singstar.. lol.. hhiihhi.. kul man kan ha en vanlig torsdagskväll.

På fredagen sen var jag o Sarra på CypherNights.. Camilla kom inte in!! stackare! ;(( Vi fick stå i kö en halvtimma i kylan... !! usch. Vi kom för sent.. Tooo laaate.. Det blev inte riktigt som jag tänkt mej.. d va så himla mkt folk.. o massor som man aldrig sett förut.. men vi dansa lite  o kolla på de grymma battlen! Riktigt coooola moves hade alla. Skillz altså. Fue!  -------> Jag som knubbig engelsk skolpojk
 sarra som 70 tals tjej a la kitty i that 70´s show.

 VI. <3

Kommentarer
Postat av: Joella

bruna ben!

2008-11-25 @ 12:36:26
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: sarah

haha jadu så va det på sommarn! ååh sommarn.. vill ha den nu! så kallt... ;(

2008-11-26 @ 20:40:58
Postat av: Joella

sv: tack & tack du sötnos!

2008-11-26 @ 21:23:09
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0