Jag i ett nötskal.

Hej gott folk. :D Hittade lite gamla roliga bilder som ja tänkte sätta in.. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra riktigt... Nåt får det blii!! Ska äta lax allafall ;) Nu de senaste dagarna har jag inte bloggat för jag har haft så mkt att plugga.... jobbiga tider nu.. allt kör ihop sej typ.. Grått o tråkigt väder oxå.... hate it. blir deppig o nere av det... :((( Men idag e det FREDAG! JIPPI. Jag ska försöka lova mej själv o skriva lite ibloggen om vad jag gjort under dagen.. det blir som det blir som dagbok liksom. Jag måste verkligen skriva varja dag, eller jag vill rättare sagt. Och! Jag ska ha en dikt med då då. tänkte jag. Här kmr en:
När ditt humör är nere, så kan allt kännas fel.
Men om du pratar med nära o kära kan de göra dej hel.
Livet  kan vara lätt, men också så svårt.
Ibland landar du mjukt, ibland hårt.
Men det finns någon där enbart för dej, kanske vid hamnen.
Som stöttar dej när livet är tungt, och håller dej hårt i famnen.

Alla har vi varit barn. Minnen för livet. Nostalgi! <3




Kommentarer
Postat av: Elin

fin dikt =) och grymt charmiga bilder allihopa!

2008-11-15 @ 23:46:48
URL: http://dudejustchill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0