Stickning e avkopplande --- Nej, skulle inte tro det!!

AAAAAAAAAAAAAAAAHHH.... !!!! Jag döööör. Mamma försöker lära mej o sticka, men så gör hon typ hela grejen.. Hon står bredvid jättenära, andas,sväljer o e jättepetig, säger exakt samma saker hela tiden att öglan måste kunna löpa, o man ska vara beredd med högra pekfingret. oo bla bla bla! Att stickning är lugnande o avkopplande?? Nej jag blir däremot ursinnig, vild och fruktansvärt jävla otålig.. Jag e inte född för sånt här, inte ämnad så..... kvsdökäfdbägfbägb''bb''''bvdsklfoedjufoeur77r8 bajskooooooorvvvvvvvvvvvvvv....... Påtal om korv. ja fick kokt korv, USCH. när jag ville ha STEEEKT!!! Helvetesdag..  Söndagar gör mej nervös. HATAR ALLLT.. NI FATTAR INTE ASSÅ, NI FATTAR INTE HUR JOBBIGT JA HAR DET....... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH--...... någon rädda mej från denna jooooooooord.!! Va sysslar jag med egentligen, whats my point? whats my f*ing point in life... I don't make any progress or any sense.....Att läsa till det fula samhällsprovet om statsskick gör inte situationen enklare...samtidigt som man har två finnar i pannan o två på hakan...... plus att ja inte vet om ja trivs i skolan ibland.. nädå ja ska inte klagaa.................

Ursäkta för allt, men det e väl ändå inte fler än två som läser min fula blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0