förkylning..

Godkväll! Är vrålförkyld, har feber, snuva o allmänt sjuk... Har vart hemma idag... Gick dock till dansen o kollade läget.. ville inte missa nåt liksom ;P 

Känslor är härligt.

 Tänk att man kan tycka att en människa, en helt vanlig individ är helt fantastisk på alla sätt! Vacker,underbar bästast i världen. Att man blir helt glad,stum,sprallig  och fånig runt den personen. Ler 24/7. d.v.s. om personen är inom synhåll'
Helt sjukt skevt är det.

Att man bara känner det för en speciell person. Och man värderar och beundrar personen till skyarna. Känner sej tom utan personen och vill träffa och vara med personen jämt, alltid. Ja det är en gåta. Maybe Someday, someday.....en vacker dag så kanske drömmen slår in.
Godnatt. fnatt.

Kommentarer
Postat av: sarra

Sarah, Din dröm KOMMER ATT slå in.. Däremot kommer min dröm gå i bitar. Lite sådär hemskt att jag vet hur det kommer att bli. Men, det gör väl inte att jag tycker om din blivande pojkvään? HAHAHAHHAHAHA



PUSS ÄLSKLING

2008-09-10 @ 11:22:01
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: sarahmannen!!

hahhaa den va bra du!! Jag tror det blirjag som får sitta vid sidan av med avundsjuka blickar o titta på er i framtiden!! Men d e ju lugnt, jag kommer acceptera d så gott jag kan ;D

2008-09-10 @ 12:54:21
Postat av: sarahmannen!!

just det ja, jag måste ju få komma å hälsa på er oxå!! Kyss o nyp istjrten Älsklingeeeennn!!!!

2008-09-10 @ 12:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0