härliga stynder.

Jodå. Jag lever fortafande. Still going strong. Idag har det vart slapp/film/jamma med chrille dag... med semla, fläskpannkaka, gröt och färskt bröd från Brogyllen. Jag är tacksam för att jag får äta mig mätt om dagarna.

Jag drömde i natt att ehm...en viss person. D, var gravid. haha. och jag sprang i skogar, upp för träd ner på kullar, ner för stenar, i en jätte fart, upp och ner, upp på berg, på stigar på kottar, runt enbuskar.... ja... lite random..

Pappa har köpt filmen "Juno" ..ni vet den med tonåringen som ska vara 16 och ser ut som 13, men pratar som en 35-åring. Pappa köpte den för att han älskar det här med graviditet, kvinnors befruktning o hela den parningsgrejen... han är för rolig. Jag frågade om han ville kolla på den, eftersom han hade köpt den

han: skakar på huvudet, blundar, har precis vilat lite..
Jag: - men jag tänkte kolla på den, tänkte bara om du ville se den med mej, för aa.. du köpte ju den... o ni vet hur ja ska älta och tjata i onödan..
han: - nej, jag är jättetrött, jag har handlat, jag har tränat, jag har sprungit, ... obla bla.. lalala.. sånt där.. jag kan gå in till sovrummet så kan du tittat på den.

okej tänkte jag, kanske lika skönt och se den själv, eftersom det alltid känns pinsamt o kolla på tonårsfilm/ komedi med sex o sånna omogna ungdoms scener.. o sånt.. jobbigt.. trosor o kalsonger o sånt jobbigt  xD så jag tänkte. puh, skönt att jag kollar själv.

men efter bara någon minut så kommer han och vill se den med kaffet i hand.... ÅH NEJ. NU MÅSTE JAG PINA MEJ IGENOM DETTA ELÄNDE MED PAPPA SOM SÄLLSKAP OCH VI MÅSTE SE PÅ SAMMA FILM O SE DENNA NAIVA TONÅRS PUBERTETSFILM... men det gick bra, det var inget sex med typ, et kändes rätt lugnt ändå.



Jag har funderat på det där med att livet egentligen går ut på att hitta en partner, Hitta en person, the opposite sex, som man ska bli kär i och fortplanta sig med, få barn, ha sex med o sånt. Eller ja, att va på ständig jakt på snyggingar så har man dom i nån månad sen byter man o hittar en ny.. och fortsätter så i några år sedan bestämmer man sig och väljer  någon som man typ "älskar" vad det nu innebär, och skaffar familj, hus, bil hund och sånna grejer.

Eller ??

Kommentarer
Postat av: Den dära Grannen

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA!!!



DIN DRÖM, det hade jag velat se! HAHAHA... Du är för goo min vän.. Min GODa vän.. haha.



Älskar dig <3 ja känner detsamma, att du e den enda ja inte blir nervös för att ringa whenever! hihi Det spelar ingen roll om det är snöstorm ute, eller vad somo helst.. det är värt att gå ut om jag ska få vara me dig min vän :) hihi...



Men du vet säkert allt detta redan =D



Love, xoxo

2009-02-10 @ 23:19:13
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: kajsa

Hahahahaha så klockrent Bosse-beteende att vara intresserad av kvinnanas befruktning och allt som du skrev! Och så typiskt dig att älta! Sarah du är då för rolig! Vet du vad jag känner för nu? Att vakna upp och upptäcka... Att jag är i Spanien med dig och äter frukost i solen och går på marknad och åker till La Zenia! Hupp!

2009-02-11 @ 23:07:33
URL: http://thekajsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0