Jadu.

TJENA MITTBENA. Idag var jag hemma. var sjuk, mådde skit. feber. rastlös. ångest. inte kul. Men jag har gjort en locking koreografi tills imorgon till dansen. med play that funky music white boy. så ful låt haha men den e skön. Hade värsta problemen med att bränna ut den. en enda liten fjuttig låt. Och ÄNDÅ  ska den fula datorn kråånglaa????
Cp. Men nu ikväll så kollade jag och familjen på den svenska serien " Stormen" Så kass. totalt sugig. Han söta ludde var med, det va lite därför jag fortsatte kolla.. Han ludde som va med i en ängels tålamod ni vet. göllig e han. själv har jag ju sjungit för honom på hulesärken. här är lite andra kändis-kuriosa jag varit med om. väldigt random. kind of ett celeb-CV.

* även sjungit för Lasse Kronér. Han tog mej på huvudet efteråt, och sade: Vad duktig du va"
* frågat Amy Diamond om jag fick ta kort med henne. Och jag sa: du e jättebra! ( jag blev väldigt ful på bilden btw)
* petat på Måns Zelmerlöv, när han snackade med nån annan, och ville ta kort med honom oxå. väldigt fjolligt. väldigt pinsamt när jag tänker på det efteråt.
* hmm.. what else.. fotats med Bounce.
* har sett Peter Jihde på systembolaget
*Såg Beyonce i NY.
* Fått autograf av Dariiin!! Darin Darin Darin. Snutten.
*Sett Conan O'brian live dårååå.
* sett Alicia Keys live oxå dårååå.. men det e ju bara konserter .. inte så coolt.
* Sett Björn Gustavsson komma ingåendes med Nour, på nåt hotell.
näää jag får komma på lite bättre... nu orkar ja inte skryta mer.

Jag spillde ut kaffe på bordet o mattan idag. Far blev sur.Han körde med den klassiska: - Vad sysslar du meed??!!!  men ursäkta att jag e blind då!!!! sa jag då. För jag e blind. när jag inte har linserna. Och mina glasögon är skeva och fula. Jag är handikappad. Jag kunde icke ha linserna för jag är irriterad i ögonen...jävla baaaajjssssss öggoooon,, baaajs liiv.

Jag var på streetstar i stockholm, solna. Det får 3 toasters. av 5 möjliga. för gympasalen vi sov i var skabb och mörk. jag fick sova bredvid han som e lärare på danshuset, han som lär ut i den där brasilianska kampsporten och som ofta dansar med bar överkropp. aja, han iallafall, han låg o snarkade. men tydligen så gjorde jag oxå det sa rebeca o bumba... hmmm haha jag blev förvånad.
Vissa var omogna, och skulle röka hela tiden, när de ändå bara är små fjuttiga 94:or.. hjälp liksom vad är det här för värld.!!! Jag stöörde mej nåt rejält ibland, för dom såg det som VÄÄÄRSTA ALLVARLIGA GREJEN OM NÅN AV LÄRARNA SKULLE SE ATT DOM RÖKTE.. grow up man. Några av mina danslärare tävlade o kom till final. det va kul o se dom. Grattis till dom. Jag såg en kille. som jag verkligen.. kände nåt för. jag vet inte vad som hände.. shiit.. jag var helt besatt av honom hela kvällen. när jag hade spanat in honom första kvällen, så efter många djupa andetag nästa kväll på lördagen, vid ett bra tillfälle, när vi båda stod o kolla på ett ring-battle, så peta jag honom på axeln ( !!!) och sa: Jag känner så vääl igen dej.. verkligen.. va heter du??
han vänder sej om o svarar: Joel.
efternamn?? frågar jag
han: Billekvist.jag hörde inte va han sa men jag troooor att jag har hittat honom på fejjan. :D jag e stöööörd.

 här va han.han i svarta mössan. Joel. hans
 
profil var magisk.



Nina är alldeles för snygg känner jag. Alltså kolla på henne. heeelt bedårande. åh modell nästa. Själv e jag en hamster on crack.


Gonatt alla korvar.
*


Kommentarer
Postat av: sarra

ASSÅ SARAH! ÄLSKLING! HAHA.. DU ÄR DEN ROLIGASTE MÄNNISKA JAG KÄNNER TYYP! Hahahahahahhahahahhaha! U make me smile.. <3

puss.. o lova mig, nästa gång du åker långt.. ta med mig.. can't take one day wihtout u! <3



Kryyyya på diig <3

2009-02-03 @ 20:20:47
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: sarra

p.s Haha.. ja kan inte sluta skratta åt pizzorna för ja tycker dom ser så konstiga ut på ngt sätt.. ba för dom e så stora.. hahahah...



Ja har hittat på smeknamt till dom... Översvämmningspizza! HAHHA



okej det va inte ens kul..



d.s

2009-02-03 @ 23:44:44
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: camikazeeeh

nej sarra det va inte kul men det är kul att du har skrivit ett inlägg sarah :) Det var ju ett decennium sist.

Och krya på dig nu ffs! Jag vill inte gå emsam på NY på tors D:



Löv

2009-02-04 @ 01:07:06
URL: http://ofastos.blogspot.com
Postat av: Mantana

FYYYYYYYYYYYYYY vad kul :(

2009-02-04 @ 11:12:32
URL: http://musicsoulrhythm.blogg.se/
Postat av: Mantana

FYYYYYYYYYYYYYY vad kul :(

2009-02-04 @ 11:12:43
URL: http://musicsoulrhythm.blogg.se/
Postat av: kajsa

fan vad kul det lät med sthlm!

Åååh så kommer jag ihåg när du skulle fotas med måns zelmerlöf, JAG tyckte till och med att det var pinsamt och jag stod femtio meter därifrån med ryggen vänd mot er! haha, kram och puss och kärlek till dej, hoppas allt är bra med dej<3

2009-02-05 @ 00:14:19
URL: http://thekajsa.blogspot.com/
Postat av: s

sv: Visst e översvämmningspizzor kul.. haha, iaf om man har TRÅKIGT! haha..



Je T'aime beaucoup! DU är bäst! <3<3



Tsunami KRAM

2009-02-05 @ 21:34:25
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Joella

värst vilket kändis cv du hade där du! ;)



jag har gått på samma skola som niclas (ludde) sen femman...gått i samma teater som han också..han var lätt överdrivet bäst av alla. ;)

2009-02-07 @ 23:33:12
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: Joella

sv: ojdå! :P hehe. ne men vi träffades i söndags men sa först igår kväll via sms att jag inte var intresserad för han ställde mig mot väggen :S nu var den bördan lyft iaf ;)

2009-02-08 @ 11:39:32
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0