tja då hej. tja då hej.



Tjaaa.
God morgon :) Idag är det Söndag. Holy Sunday.! Jag tycker faktiskt att Söndag känns lite religiöst och heligt och sånt där. :) Känns om att det är mer passande att be på söndag än alla andra dagar. Jag har kommit på att jag är mer lycklig på fredag, lördag, söndag. Kanske jag inte är ensam om, då men..
Nu idag har jag blå naturliga ögon. istället för bruna linser. Känns bra. Känner mej mer som mig själv.

Jag har bestämt i min lilla hjärna att jag ska blogga varje dag och även skriva vad jag har drömt den natten!

Denna natten drömde jag:
Att jag och mamma gick in i en chokladaffär och skulle köpa chokladbönor. En kvinna som står i kön till kassan, säger till mej: - Oj vilken finnig panna. Stackare. Hur blev det så, hur tänkte du där? Det finns läkarhjälp att få ( eller nåt sånt) jag kan tipsa dej, jag hjälper dej gärna.. och alla kollade på mitt ansikte.

Gud, så hemskt va det. Jag fixck jättedåligt självförtroende av det, av en kvinna som inte ens finns, jag har aldrig sett henne förut. hel skumt.

Och så hoppade och flackade till at jag hade med mej jätte mycket lins-paket  på en resa av någon anledning. Sen drömde jag att jag var med dom i hulebäcksklassen, amanda, sandra, viktoria och dom.... i en mataffär....

Natten innan det, drömde jag OBS VARNING FÖR KÄNSLIGA LÄSARE!!!! att min kanin, Ullis, som även har en canserknöl på huvudet, hotade mej med en stor kött kniv i högsta hugg. Hon höll i den med tassarna, och försökte stabba mej med den. Helt sjukt. Så jag försvarade mej, genom att kasta stora stenar på henne, och slog henne ... så hon..dog.. så hemskt! usch jag skäms!! Jag är inte ens mordisk, jag skulle aldrig göra så mot henne! :(

Jag vil oxå bekänna att iblandnär jag är jättenära att somna eler precis har somnat in, så vaknar jag och  får svårt och andas, blir liksom yr och svimfärdig, liggandes i sängen...har vart så nu många nätter irad... det är fruktansvärt obehagligt.

Här är lite bilder på SNYGGA SNOOK.







Kommentarer
Postat av: Joella

jag vet inte, han har inte svarat än. :S så förmodligen inte. tror han gillade mig ganska mycket så blir nog lite svårt när jag inte alls gillar han på det sättet.

2009-02-08 @ 13:29:33
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: Domme

HAHAHAHHAHAHA. Dina drömmar asså. Både hemska och lite smått komiska på samma gång. Jag tycker absolut att du ska fortsätta lägga upp ett dröminlägg om dagen. Det uppskattas! Puss! <3

2009-02-08 @ 23:36:53
URL: http://nolltillhundra.devote.se
Postat av: s to the a to the rra

SARAH, Lovlej Sarah...

Asså vet du.. Jag skrev en lång kommentar här precis, men när ja ar i slutet p åden, så vette fan va som hände.. allt typ markerades, o så klicka ja på en bokstav o simsallabim allt va borta :'(... varför händer alltid det mig???? Jag får damp, haha.. usch hatar bloggen just nu.. asså in blogg..



Men iaf.. Vad jag typ skrev var att.. Jag tycker du ska fortsätta skriva blogg så ofta du orkar.. Du ska ju inte direkt tvinga dig själv att skriva VARJE dag, om du inte orkar.. Typ... Ja ska nog lägga av med min blogg... Ja har ju ändå två.. o lägger nog ner sarrorra.blogg.se... haha..



XOXO

2009-02-09 @ 11:01:46
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: rebeca

Heeej saraah :) , läget med dig visste inta att du hade blogg kul ;)

kram

2009-02-13 @ 00:09:11
URL: http://rebecaaxelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0