Zac och musikaler..

Jag har två nya grejer jag är förtjust i. Musikalfilmer, ( speciellt Hairspay och Zac Efron) och självaste Zac Efron, och han som spelar Evan i Greek, Jake McDorman,tyvärr har han liiite för små bröstvårtor, och han kunde haft lite fylligare och större läppar, (men jag känner en som e ännu mer klockren än han).. tsss ,mkt bra serie btw, och även Elijah Kelley´s sköna gudomligt grymma röst, kan jag snälla få bli vän med dej? Eller er alla tack, gärna mer än vänner haha ;) Och ge
mej SNÄLLA alla high school musical filmerna, OCH hairspray filmen, så jäkla grymma o corny :)
Elijah Kelley

Kommentarer
Postat av: Joella

sv: haha tack, men nejnej! :P



älska älska älskar hairspray!! <3

2009-01-05 @ 17:03:59
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: s

Hon tjicka i hairspray ser ut som ja.. (kroppen) höhös

2009-01-06 @ 15:26:08
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: sarah

loool sarra, du e sån lögnhals... rolig humor du har..

2009-01-07 @ 12:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0