Helg ;D

Varför står det att jag är man här på bloggen? Jag kan inte ändra det fattar inte varför allt med datorer ska krångla när jag väl ska göra något, t.e.x när jag skaffa facebook, då kunde jag inte ha mitt riktiga namn så det fick bli good eller godh t.o.m. .. hahah jag testade så många gånger att jag till slut skrev mina andra namn .. Rakel Kristina godh liksom.... ne jag skämmer alltid ut mej på comunities.. Domme och Sarra har vart hemma hos mej här.. De ungarna e sååååå pain in the *** hahahaha nej ickeicke skämta bara hihi ni e dom bästa som finns. Ni är mina änglar. Ni sviker aldrig och peppar och stöttar mej faktiskt ia llt jag gör. Även Elin,Kajsa, Sarah,Sara och massa andra ;D Hallå det finns tre filurer av manligt kön som jag gillar på dansen kanske lite fler.. de e rå coola., o dom har stil, kan dansa, vad mer kan man begära?  Jaja, jag ska inte gå in på fler detajer som kan komma till skada haha =P
Tänk nu är det Fredag ;D Vi är ensamma hemma för mamma är på någon kurort med jobbet på Dungsö på typ någon kurort  med massage och gocart och annat sånt där medelåldersaktiviteter. ;) Hon skulle tydligen få fot & ansiktsmassage! D e hon värd, mamma. O pappa är i Spanien, hans andra hem^^ Han lapar sol, mölar i sej våfflor och badar !!! Badar . jag vill oxå ha sol och bada! Klockan e 22.22. btw. ;) ehm men det e han värd, pappa lilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0