New York

   När jag var i New York förra påsken så köpte jag detta underbara Anna Sui linne på Victoria's Secrets vid Macy's. Visst det var ett år sen men jag ville bara säga att det fortfarande känns som nytt och det är väldigt bra kvalité. Det är lite som ett underklädesplagg men man kan inte direkt sova idet. Man kan ha det till fest och som prydnad ;) När jag inte har på mej det så hänger jag det på en galje på väggen. Det funkar det oxå =P Kläder är konst så varför gömma dom när man inte använder det? Onödigt att låta dom ligga i gardroben och bara få komma ut typ en gång i månden... Så tveka inte på jättefina plagg som du tror att du sällan kommer använda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0