Stockholm!

Jag,mamma och en kompis var i Stockholm för att gå på Alicia Keys konserten den 8:e mars. Hon var helt fantastisk, otrolig och helt grym helt enkelt! Hon gav kärlek till oss i publiken och jag sjöng med i nästan alla låtar. Trust me, hon är mycket bättre live än vad man tror, hon är bättre live än på skiva.
Vi bodde i min kusins lägenhet, Corinne, frisör på Corinne&Friends ;) där hon även samarbetar med Stylein. Vi var inne i deras salong där vi hälsade på Elin, designern bakom Stylein, där vi kollade in hennes kläder, detta var på Sturegallerian tror jag. Under den natten där vi sov, en natt, i en främmande lägenhet i Stockholm, där vi nästan aldrig är, på just den gatan, så var det en stor fet explosion! Jaha, tänkte vi när vi hörde om nyheten på morgonen. Vi började gapskratta när vi visste att det liksom hade vart ett bombattentat på vår gata ovh vi hade sovi som stockar. De ringde till oss och frågad om vi var oskadda!! Det var på nyheterna och allt, det var spärrat och massa kaos. Haha skevt asså.
Passade oxå på att shoppa när jag väl var i Sthlm såklart ;) och var nyfiken på Amarican Apparel.Min kompis hade vart på A.A. i San diego och hittat massa fint, och den finns ju inte i GBG så ja vi gick in där. Mitt första intryck vr inte så lovande, kändes som amerikanska, färgglada, sportiga,träningskläder?? Men nej, å nej, när vi gick längre in var det rena rama himmelriket! Massa snygga, dansinpirerade kläder, body's, tubtoppar, siden, baddräktstyg, massa thights i alla möjliga material och färger whoooooo!! Vill ha vill ha vill ha!!! Jag var heelt galen där inne. Köpte lite ialla fall.*


Kommentarer
Postat av: kajsa

hejsan sarah, fin blogg du har, nu ska jag läsa ett tag ;)
American Apparel --- jag blir så svundsjuk på dej! puss

2008-04-25 @ 00:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0