Vill oxå ha kärleksvecka :(

Domme går på hulebäcksgymnasiet och där hade dom visst kärleksvecka, känner mig riktigt avundsjuk nu måste jag säga! Jg vill oxå ha föredrag om sex, kärlek och stånd! Det är väldigt intressant känner jag. Domme fick höra om hur killar tänder upp, attraherar tjejer och hur tjejer attraherar killar.! Halllåååå!!! Jag vill kanske oxå höra!!! Men Domme sa att de inte pratade så mycket om hur tjejer gör killar upptända bara för att killar blir kåta så himla lätt eller vadå? Som om de bara är kåtbockar som dreglar över respektive kön bara sådär! Vi tjejer kanske vill veta hur vi ska impa på killar.. tyyp. det är inte så lätt o veta, Killar får stånd 5 gånger om dagen men även tjejer oxå, vi blir våta ellr nåt. Men för killar är det liiite mer upp*enbart. hahah *upp*enbart.. Killar får mens kan man säga!! Yes hahah ;D Nämen dom får humörsvängningar en gång i månaden!! Pms alltså praktiskt taget. Det är inte lätt att vara kille heller, verkar det inte som. Man måste vara stark,matcho och hård. oftat. de får synligt stånd o har kort stubin. hehe. Vi föder barn och får riktig mens men well well, d e nog ganska jämt ändå.. Nu fick ja en deja Vu av nåt slag. Va skumt. Jaja Jag uppskattar det mer än nån annan säkert! Iallafall så hade dom små kärleksstånd där dom sålde kondomer och annat. Skulle varit kul ja, kanske årets höjdpunkt, vem vet! Tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Sarra

Hahahah, nämen Sarah, va ovanligt att du e inntresserad av sånt här :P but you know girl. u'r enot alone :P hihihi

2008-04-11 @ 23:37:40
URL: http://sarrorra.blogg.se
Postat av: Domme

Haha, sötis, ni får säkert också nån kärleksvecka nån gång! ;)

2008-04-12 @ 22:33:43
URL: http://Domme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0