Fick lust o skriva!

Hejsan på er! Fick lust att skriva lite faktiskt! D e ju trots allt väldans kul ;D Ja idag har jag, mamma och mormor, de tre generationerna, vart på trädgår'n o kollat på..blommor. inte extremt roligt faktiskt, tyvärr mormor.  Vi gick runt et tag, jag kom in gratis förresten fast att d var gratis under 15 år. hihi. mamma sa att, när han i kassan frågade, att nja, du kan ju "se mellan fingrarna" som man brukar säga. d menas med att man vet gott o väl vad som är rimligt men man låtsas inte om d riktigt.. eller nåt! så han sa att jaja låt gå, d e ju gränsfall".. hahha 2 års gränsfall men ändå! why not ;p

Sedan åt vi lunch på rosencafeét o jag valde fel maträtt. åt kall pasta och massa getingar bara flög bara på min tallrik, d va jobbigt. väldigt jobbigt. Mycket här i livet e just jobbigt. Livet är komplicerat I may say... Nej attans, nu glömde jag av "Next".. ett fun dejtprogram på MTV. Måste se!! Puss svejs <3

Kommentarer
Postat av: SARRA

MEN JAG SKREV JU TILL DIG ATT NEXT KOM! fick du ej smset?



it sooound good det du gjorde idag (NOOOT) hahahha!

Jag skulle dött av uttråkning av o gå runt o se blommor.. heelp lixom... Men men



Pusspuss Sis!

2008-08-07 @ 02:26:03
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0