.....detta liv säger jag bara

Jag vet inte vaad jag sysslar med egentligen... I'm loosing my mind... Jag sköter inte skolan o jag ljuger.
Vad händer med mej?? Nej det är dags att jag tar tag i mig själv och mitt liv nu! NU!
Jag måste hitta mej själv och sköta mina uppgifter. Ursäkta men faan e det enda jag kan säga..... Jag förtjänar ingetnting. inget bra iallafall.
Nej. Slut på flum. Skärp dej Sarah!
Lite hyfs ska man väl ha.... åh vad ska jag ta mej till?

Jag tror och tänker att alla andra människor har det mkt bättre än mej och mår bättre i allmänhet. ... Jag ska vara tacksam för det jag har och göra det bästa av mitt liv.
Men hur många gånger har jag inte sagt det till mej själv.

Nej nu är det dags att jag styr upp allting och slipper gå med skuldkänslor hela dagarna.
Men jag har alltid varit en bra tjej, en good girl som sköter allt så bra så. Jag vill inte spåra ur mer nu.
Jag är sannerligen inte mej själv.

Tack alla ni som finns där för mej och alltid stöttar mej. Ni är Värda med stort V.

Kommentarer
Postat av: sarrorra

baba värda. oj, jag trodde jag var GULD värd.. höhö, skojar bara lite.. love you and you know it.. Du finns där för mig, så jag finns där för dig! min lilla taliban, always we and forever..



S and S. Tight fight for life. försökte rimma, men jag suger på det. haha..





Sarah, det är så att du tänker för mycket på sånt som du redan gjort. Gå vidare, don't look back. Kolla fram. BARA fram. Allt ordnar sig, så ta en dag i taget. Vi fixar det här tillsammans.



TOGETHER FOREVER.. okej, jag är konstig. har varit det e flera dagar nu. jag tror det är någon som drogar mig typ. när jag sover.. eller något.. höhö..



Men puss på dig.. ring mig när du vill. spelar ingen roll om det är mitt i natten, vill du prata så finns jag där! eller här, i mitt rum framför datorn inne på Facebook.. Tack gud att Facebook finns! HAHA..



PUSSS

2008-09-30 @ 21:58:03
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Sarah

Åh gumman ! Ällskar dej sååå mkt så d går inte att jämföras med nåt. Kan inte beskriva det. Du är en ängel hjärtat. tur att jag har dej, att vi har varann. haha ja jag ringer ofta lite opassande tider, på lektioner tex haha men men vad gör inte en vän? ihihih Du kmr alltid vara en stor del av mej, vi finns där för varandra baby. alltid. <3 call me whenever u want too. ! <3 PUSSS

2008-10-01 @ 13:36:46
Postat av: Elin

Sarah du vet att jag alltid kommer finnas bakom dig så länge jag lever!

Har också svårt att hitt mig själv, tror ärligt att de inte går, man får bara leva vidare helt enkelt...."Allting kommer ordna sig, det gör det alltid" Fast jag vill inte bara säga att allt kommer fixa sig, det kommer alltid nya problem, försök bara att släppa de gamla.. annars blir det en väldans börda, jag vet... Du kan prata med oss any day! loove ya! <3

2008-10-01 @ 19:05:12
URL: http://dudejustchill.blogg.se/
Postat av: kajsa

vad fan gör jag här? jag vill ju vara hemma och stötta dej...



sitter med telefonen. jag gissar att det finns en chans att gatubarnen hänger tillsammans, men vete FAN till vem jag ska ringa! Hos vem är ni!?

2008-10-04 @ 00:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0