...

Hej. Jag känner mej vilsen. Isolerad. konstig. Vad ska jag ta mej till? Jag kan inte göra nånting känner jag. Jag tänker för mkt... Varför skulle man inte kunna få pausa livet nån vecka eller mer? Typ gå i ide som jag läste på nån annans blogg..
Ja gå i ide som de härliga björnarna gör.
Jag vill bara komma bort , resa till någon annan tid, annan planet, nåt annat land kanske räcker... Ta en paus från livet. Fly. Idag gjorde jag och mamma det på ett vis. Jag strejkade o ville iinte till skolan..
Jag kunde bara inte. Jag var alldeles för trött, ångestfylld och ängslig..Så kära bästa mamma sjukanmälde mej..
Sen åkte vi lite senare till Lindholmen o kolla läget där. Vet inte varför riktigt.. Kolla in på Donnergymnasiet,GTG, haha, och polhem.. backa teatern o allt.. Skönt ställe d faktiskt. Vid hamnen o havet. Ska se Sjunde blinget på Backa teater nu på lörd :D ska bli sköjj! Nåt o se fram emot iaf..
 Tänk om jag skulle vara min katt rasmus istället.. Tänk vilket problemfritt, lugnt liv de har.. Inget plugg ingen skola, inga tider o passa.. Bara sova,äta o gå runt. Kanske trååkigt i längden dock.
Ska jag plugga nu då eller? vill inte....... bububuubuuuu......mitt liv e miserable!!!!!!

Hejdå...




Kommentarer
Postat av: sarra

haha, jag vet exakt vilken blogg du läste på! HAHAHA



Sarah, om du hade varit Rasmus så hade du inte haft mig som kompis.. vi två är verligen ovänner.. som black n white, dag och natt.. Just so you know... I don't like your cat, because I know he's going to attack me someday..





pusspuss gummann...... du gör mig glad.. ring mig om du vill liksom prata! ja förtår dig.. jag lyssnnnanr! till 100%...



PUSSS <3

2008-09-18 @ 20:57:19
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Joella

Jag vet vad du menar! Och vad härligt att du har en mamma som förstår sånt, det har jag med. Lät som om ni hade en härlig dag. =)

2008-09-21 @ 10:44:52
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0