god kväll

Ja hej. Asså datorer e inte å leka med! När jag sätter mej framför den så kan jag inte stänga av o logga ut, kan inte slita mej!! Icke!! Och så blir jag kall om händerna och varm i ansiktet.. Men jag älskar o vid datorn o pyssla.. spana in bilder m.m.. facebook spec.. :) Jag borde ha pluggat gjort spanska glosor och matte.. fast glosorna kan jag måttligt och matten nja den borde jag jobba med varje dag... fy gillar det inte... varje söndag e det så här.. samma gamla visa och invansmönster..  Helgen va nice iallafall, i fredags var vi hemma hos mej, och så kom farmor Camilla, Elin aka miss Nutini, Sarra--talibanterroristen, Sarahsmoke, ny person Ian o så thats it!! Vi kolla på Seinfeld o sen snacka...!
 
På lördag sen så åkte jag o Sarra på sjunde blinget på Backa Teatern! Den va riktigt fet, höhö grym. man fick sej allt en tankeställare, lite difus handling men riktigt koola moves o beats!! Cool inspiration från Det sjunde inseglet av ingemar bergman. Krash mellan komedi o tragedi.. teater o dans/break när den e som bäääst. wohooo. O sen mingel med folket efteråt. Trevligt :D Just d, vi träffade Mantana o vän där o kunde lite smidigt gå före i kön :p buuusigt va? ihiiihi.. " Man lever bara en gång" Ta vara på livet" Ta det inte för givet"..  tankar att tänka på.!
Efter det så åkte jag o Domme till Carro, Miss Stolt i Mölnlycke. Där fanns även filurerna Lisette, Joella och .. ja vi var 5 sammalagt.Vi sov över, Domme o Carro vaknade kl 7 o började chattra... typvissa sooover häääär!!? hahha men d va nice, vi klättra upp på taket o lite annt smått o gott.
Puss o flöjt

Kommentarer
Postat av: sarra

va kul du har haft pluttiis!



pussssssss <3

2008-09-22 @ 09:38:18
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Joella

Hihi det var kul. =) Ni är crejzy :P

2008-09-27 @ 18:05:13
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0