Hej igen

Jag vill komma till rätta med mitt liv känner jag.. Känner mej lite som Camilla sa, "en påse stötta äpplen".. Man blir av med för mkt energi när man känner sej så.. och när man funderar för mkt.. Jag får göra det bästa av livet helt enkelt. Vara lycklig.
Älskar den här låttexten:

You were there all the time
A perfect picture, painted in my mind
Could you be so kind
As to let me up in your life

I wanna show you, the way it's meant to be
I gotta hold you, so close and dear to me
I'll do whats neccesary, I gotta have you with me
Cause it ain't hard to see, baby
You, so fine
And I hope that you could be all mine
The finest thing I ever seen, so fine
And oh, I pray that you would be all mine
Cause baby, you so fine, baby
Never thought I'd feel this way
But I think about you each and every day
I hope that it's okay


Kommentarer
Postat av: sarra

SARAAAAAAAAAAAH!!!!!



Jag tänker såååååå mycket på spanien när jag läser texten.. SO FINE.. guud vad jag älskar den låten..



Pusspuss



jag känner exakt som dig!

2008-09-12 @ 15:19:56
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0