ryck.

Godkväll. eller kanske godnatt. Jag e inne i en tänkande period. Känner mej väldigt confused,här i livet.. Känner mej borttappad och ohel på nåt sätt.kan inte förklara det.. Jag ligger i sängen o försöker sova men min tumme har ryck, den rycker helt enkelt. den har fått nåt infall, någon slags knäpp. Den har aldrig gjort så innan. haha. weird. Anyway, jag lyssnar just nu på skön kenna nu. gillar hans sound. Låtarna har hopp,själ,känsla,glädje,sorg, lite soul, funk, goa rytmer och konstnärliga, orginella influenser. Jag är jag, och kommer aöötid att vara. Tänk att man kommer vara samma person i samma kropp, fast lite större kanske, heeela livet.. Ibland funderar jag på hur det skulle vara och kännas att vara någon annan.. Man kan ine ha det värre än mej just nu. eller det e klart det finns massa som har det värre, teoretiskt och praktiskt, men kanske inte psykiskt. Allting har med psyket att göra, om man mår bra inombords.
Det är nästan allt som räknas. Men jag har lärt mej av ren livserfarenhet att problem existerar inte för evigt, utan löser sej med tiden. Och klart det alltid uppstår nya, men då får man ta tag i dom. Jag känner så här.. att i keep losing my way, sort of.. Jag har liksom glömt min väska, ganska stor oxå, på bussen eller spårvagnen, ..! och jag hade ingen tanke på att jag kunnat glömma den där. förvirrad eller vad??Fick nämligen brev från västtrafiks godsfynd idag ( ! )De hade hittat min väska. jaha sicken tur, tänkte jag. När jag blir vuxen då sköter inte sej allt sånt självt. Jag måste ta ansvar och växa upp. Plus att båda mina cykelnycklar är spårlöst försvunna. Vad vill Gud mej liksom?? Jag har haft otur flera dagar i rad nu..Men tack gode gud ändå. Jag lever ju trots allt, och är frisk. Varje andetag är en gåva.
Godennatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0