Happy Valentine's Day! <3

Hej!!  Åh YES att Månsis gick vidare till final igår i The melody festival!!! Hans låt var rätt bra ändå, för att vara första gången man hör den liksom. Wohoo han e ju så bedåååårandeee! Jag dog när han skulle sjunga sitt bidrag igår. Det kan Sarra,Domme,Joella o Carro instifta. Vi åt hjärtformad kladdkaka hos mej o kollade melodi-färsen såklart. Hihihii... Han e ju sååå snyyggg han den där zelmerlövw, OCH han har grym rösty OCH han dansar OCH han skrev låten själv PLUS att han har jättesexig mörk röst OCH han e trevlig good guy. What more can u ask for???  Snacka om Att Marie Serneholdt kan skratta sig lycklig!! Åh vad hon har det bra. FUSK. hon e tre år äldre än honom though. Men hon e jättegullig o söt o snygg o bla bla bla .... störande :p men jag får väl va glad för hennes skull.

We use to date u know, but I dumped him...Not. :P

Kommentarer
Postat av: sarra

Du är för rolig du asså! HAHAHAHA

2009-02-15 @ 18:23:21
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Domme

Hans utseende är ögongodis och hans musik är örongodis! Måns är bara föööör bra! <3 Måste säga att en stolt fotograf tog den tredje bilden....och jag tycker faktiskt att han är snyggast på den bilden av de alla, där är han liksom mest sig själv, inte så himla iordningfixad och så.... och jag lyssnade en massa på hans låt på youtube förut, ska nog göra det nu med! Den var bra första gången man hörde den, men den blir bättre och bättre ju mer man lyssnar! Varför, varför, varför känner vi inte Måns? Ååååh, jag önskar mig honom i födelsedagspresent, bara så du vet! ;)

2009-02-15 @ 19:27:38
URL: http://nolltillhundra.devote.se
Postat av: Joella

haha ja du freakade lite när det var hans tur :P haha. men jaa han är snygg..kanske lite töntig också...men töntigt snygg :P och gullig. typ nallebjörn. lite.

2009-02-16 @ 10:59:26
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: joella

hmm varför tog föressten inte domme en bild med måns??

2009-02-16 @ 10:59:55
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0