just det just det just det..!

just dd....

Glömde säga: Köra den lilla fyndiga repliken: Detta är hur Måns Zelmerlöw flörtar: Tjena, vill du ha lite zelmer-love?? ;P

iallafall, jag ska ju berätta vad jag DRÖMDE, eftersom jag drömmer mkt och kommer oftast ihåg det dagen efter.. I natt drömde jag , tyvärr inte om måns, nä men, jag drömde att modevisningen skulle vara !!! Det var PANIK. alltså rent bokstavligt. Jag hade bara min halvfärdiga klänning, hade bara gjort ett plagg, som inte ens var färdigt! Just great, ingen kollektion, och det var modevisning samma kväl.. helty galet. Och jag började grina såklart, och var helt sönderstressad och förtvivlad. Men det är väl för att jag känner panik inför den riktiga modevisningen fast som är i maj då. som tur är.!! Iallafall, Nina, aså i twisted, hon kom in till sy salen där i skolan, och kollade hur det var med mej. och jag grät rakt ut och bara stor bölade, hon sa åt mej på skarpen, att det hjälper inte att du gråter, ta dej i kragen, ta dig i sänder nu! Du få ju börja sy! Du kan inte gråta nu sarah. Sen addade en som går i trean på skolan, i textil, hoin adda mej på facebook, som stöd, och stöttade mej, och tyckte att jag var duktig och en bra designer och så vidare.... Jag blev väl uppmuntrad.

Sen helt plötsligt så kom mamma och vi skulle åka till Apoteket, som stängde kl 18:00 och klockan var 5 i. Inne på Apoteket ser jag en viss person, d, och personen har svart t-shirt. och jag sitter i en kundvagn, då jag tydligen fått för mej att man har kundvagnar på apoteket, och han säger nämen tjena God, e du här. läget då? ... jag ba hej hej... öhm och sen är det fler personer där inne men kommer inte ihåg.

Min dröm natten innan det, var att jag o domme häll en monolog för perry min historialärare, och nina var där igen, och vi va inte förberedda alls, man skulle göra monolgen på 3 min, men vi drog ju över till 20 min eller nåt. Jag försökte vara seriös, men domme bara fnissade och ballad ur. hon satte sig på en madrass på golvet. det var som en teater sal, för småbarn... och jag hade på mej ett vitt lakan som mantel, och en häx-fågel.näsa, hud-färgad, och såg ut som en vildvittra. Jag bara snackade om konstiga grejs.

Sen plötsligt var jag o sarra i en gympasal. jag skulle raka sarras ben för hon skulle tävla i tango. Jag råkade raka henne på armern oxå oxh axlarna, haha, jag rakade för  långsamt så det blev sår.... vi hade et tält i gympasalen.. sen kom det in killar. och det var en badplats utanför, bad palats typ, och sarras kusin yassin var med.. haha helt sjukt.

Godkväll.

Kram & Love

Kommentarer
Postat av: s a r r a

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH!!!

Men drömde du inget den natten du sov hos mig? Ja har för mig att du sa att du drömde något.. typ.. Hahahha...

2009-02-16 @ 10:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0