en allmänt härlig måndag.

Hej där. Ja det va faktiskt en rätt skön måndag idag.. ja gick över till sarra o va där typ hela kvällen till kl 22.. kul hade vi som vanligt... :) roligast va nog ändå när hennes lillebror fjärta i soffan, o sarra blev så sur att hon flyttade på sej... o kasta en kudde på honom.. hahaha så sköna e dom.. Ja vi åt choklad o nudlar o glass o  färsk apelsinpressad juice gottgott!! nyttiga försöker vi allt vara, på vardag o allt.

Vi kollade på smekmånaden... åh den e ändå roliig.. haha.. han e ju grymt goofy o söt den där ashton :p

lite bilder från i helgen när vi hade lite rajtantajtan o utklädnad hos Linney :D Rå kul va det.. jag känner att jag har väldigt litet ordförrråd i svenska.. finns verkligen inte många ord o välja på, det finns typ bara: grymt, fett, rå, jätte och hur kul som helst... typ bara det... så snålt med ord.. tycker jag allt.





Här e lite andra pixs som e tagna lite här och där.

 Vad går upp mot en bunt charmiga väninnor?? ;D


Kommentarer
Postat av: s

dåligt ordföråD? " Vad går upp mot en bunt charmiga vänninor?" umm, jag tycker det är ett braordförråt.. haha



Du går upp mot en bunt charmiga väninnor! Min väninna!



haha.. nice pics faktiskt!





PUUUSS

2009-01-20 @ 22:28:26
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0