Helg

Ja. då har det vart helg. I fredags var jag med Malaika o Sarra. Vi åt kladdkaka på mitt rum o lärde känna varann bättre. =) väldigt speciell o mysig kväll. Malaika skulle sova över, så därför var vi först tvungna att träffa hennes mamma i Brunnsparken för att fixa med nåt kontantkort.. Iallafall. I stan mötte vi nåra kompisar o hängde med dom i ett parkeringshus. ja så kan det gå. Sen åkte vi hem och åt chokladbollar.
Sen somna M på MIN säng, haha, ingen fara, och jag fick lägga mej på madrassen.. kändes konstigt faktiskt! Sedan på morgonen så tog vi en skogsrunda o chillade resten av eftermiddagen, lyssna på musik, sjöng o spela piano.
På kvällen blev det Bowlingkväll på HardRockcafe. D va kulkul. Men hon vid jackorna var en bitch. Inte trevlig, väldig besserwiesser... o dörrvakten, prata till oss som vi va bäbisar.
Efter HardRock åkte jag o Domme hem till mej, vi kollade på " Things We Lost In The Fire".. Väldigt gripande o lärorik.. Budkap: Att förlora saker och endast materiella grejer är ingenting jämfört med att förlora varandra.. Alltså om man förlorar saker i en brand t.ex. så ska man vara tacksam för att man fortfarande har varandra. Att förlora onödiga grejer är en bagatell jämfört med att förora nära och kära...
Idag e det Söndag. Och då är det GREEK SOM GÄLLER. Gillar den serien, det roliga e att det känns som jag är den enda som kolllar på det! hahahaha.... Jag i hela Sverige iallafall..


Kommentarer
Postat av: s

nej du e inte den enda som kollar på det. och oj va mycket du har gjort och jag visste inget..

Men det gör inget. jag har varit för mig själv och tänkt. Vilket jag älskar typ. Ensam het är typ min grej :S

höhö

2009-01-11 @ 15:41:21
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Sarah

okey, så du kollar oxå på det.. åh det programmet gör mej lite lätt upphetsad haha.. Jag gillar oxå o va ensam, o pyssla.. hihi.. d skönt. "höhö"

2009-01-11 @ 23:33:51
Postat av: SSS

Okey, så du kollar oxå på det. :) den serien gör mej lite lätt upphetsad haha..



Jag gillar oxå o va ensam.. det är skönt ibland. Inte för ofta bara, då blir jag sällskapssjuk. "Höhö"

2009-01-11 @ 23:37:50
Postat av: S HAHA

HAHAH DET HÄR E JU CP.. FUCKED UP.. MIN FÖRRA KOMMENTAR DIDN'T PUBLISH JU!! AAAH

2009-01-11 @ 23:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0