liteså..

Hej svej. Jag känner att jag inte orkar gå ut till garaget, eller vinden eller utestugan, vart dom nu ligger, o hämta mina skridskor... Orkar inte åka skridskor imorgon..!! Fast det e väl ändå lite kul I guess.... Vi ska dit på gympalektionen.. Gympa liksom? skridskor?? okeeeej... mm . ska gympaläran liksom stå o studera och godkänna om vi kan åka eller inte,.. Men anyway.. Jag hade lite ångest i går morse.. o jag har ofta lite ångest det första när jag vaknar och upptäcker att det är en ny dag.. men en kvart senare typ så avtar det, och jag fryser inte lika mycket heller. ja, livet e lite virrigt o krångligt.. lite berg-o-dal-bana. Ibland svinjobbigt o kasst o ibland underbart, bara helt fantastiskt.

Vi hade materailläraprov idag. heelt skjuka grejer jag skrev på provet, verkligen låtsades att jag kunde allt. Jag borde ha pluggat tidigare i veckan. Nja, det är alltid lätt att vara  efterklok... Man ska ta en dag i taget, ta det lugn, det ordnar sej.Se framåt, lev i nuet, tänk inte på det förflutna, gjort är gjort. Nu är det 2009 som gäller!!!  Everything will be okey in the end. and if it's not okey, it's not the end.

Vi åt pannkakor idag :D och ärtsoppa som man måste äta före.. Pannkakorna var jättegoda idag, vi slapp pappas vanilj i pannkakorna den här gånegn och fick istället alldeles ljuvliga spröda smörkanter mm.... ! Love it. Och snart blir det semla om jag orkar.. Semla is gooood.
Tänk om man kunde heta semla. Hej jag heter Semla God. God Semla?
Vid matbordet så drog vi några skämt.
Mamma - "vad är det för likheter mellan elefanter och pannkakor?"
Jag - De e sladdriga.!
Seb - De är båda gjorda med kärlek!
Mam - Nej,De föder upp ungar...
Jag- öööhm....
Chrille - Det va en gång två muffins i en ugn. Shit va varmt det är" säger den ena muffinsen. Den andra muffinsen: - Oh shit, en talande muffin!!

Jag o seb : - Den va torr.

Pappa berättar om att han kan alla psalmer i Bibeln från 1-20.. Berättar om sin konfirmation.. "Det va en jobbig tid det, väldigt svår.. rena rama usama binladin va där.

Nu ska jag kolla min dagliga tvtider koll i 3:e delen... Kyss! <3 Fridens. Fridens clearwater revival.

 Snookish - Snyggish.
Väska med riktiga högtalare ( !!! )


Harmoni.

Kommentarer
Postat av: s

Hoppas det gick bra på provet iaf.. och vet du nu. Jag kan inte leva i nutet när vi håller på Med medeltiden i skolan. Vi har precis blivit klara med det i svenskan. Och gissa vad. Nu ska vi göra om medeltiden på engelskan! asså jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!



s

2009-01-15 @ 20:47:50
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: camcam

dööööööööööh den väskan va fett ful, sarah din smak har bannemej fastnat i ändtarmen!



och varför skulle man överhuvudtaget vilja ha musik under armen? som om du lyssnar med svettkörtlarna.

2009-01-16 @ 00:28:57
URL: http://ofastos.blogspot.com
Postat av: GOD ALLMIGHTY

HAHAH va schysst du är :) tack. jag tycker den var COOL IALLAFALL. PUNKT. JAG VILL LYSSNA MED SVETTKÖRTLARNA.

2009-01-17 @ 15:05:56
Postat av: GOD ALLMIGHTY

ja du, Sarra, ibland gör man tråkiga grejer iskolan... blä usch säger jag..

2009-01-17 @ 15:07:58
Postat av: god

Men ni måste ju hålla med om att Snook är sjukt snygga.

2009-01-17 @ 15:08:28
Postat av: s

NEJ!

2009-01-18 @ 21:49:51
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Rim

tackar tackar :D

2009-01-19 @ 23:56:23
URL: http://rimbox.blogg.se/
Postat av: c

ja det packet är väldigt läckert! :D

2009-01-24 @ 12:24:11
URL: http://ofastos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0