Förvirrad

Jag kan inte fatta att det var ett helt entire år sen som jag o sarra dansade på Salsakongressen. Det är helt sjukt. Känns som ett halvårs sen. Alltså idag exakt så är det salsakongressen år 2009. .....Var tar all tid vägen??? Bakom sömn och toabesök? Eller bakom symaskinen och datorn?? Tv : n??... ehm det är tragiskt och läskigt att tiden går så snabbt.

Jag är förvirrad, stressad och har lite ångest. Imorgon är det Fredag redan. ! Och då är det cypher, och jag vet inte om jag ska batta eller inte.... vet inte om jag hinner gå på dansen nu kl halv 9... och då kmr jag missa massa om jag inte går.. Och så är det idol autition i GBG nu på lördag.......Asså jag trodde ju det var förra lörd.. å  jag kom fram till att nej, jag har skolan, och kan inte missa den ifall, bara ifall man skulle gå vidare... pappa tyckte så iallafall. Jag har kommit på att jag verkligen lyssnar väldigt på vad pappa säger. och mamma oxå då. men jag blir alltid väldigt påverkad av det pappa tycker och säger.. och även mina bröder. Jag borde bestämma själv! Hädan efter ska jag ta mina EGNA beslut, och besluta ifrån hjärtat. Föjla MITT hjärta, inte någon annans. Jag ska göra det som JAG tycker känns bäst. Ingen tvekan om det. Jag har gjort massa STORA misstag pga av att jag inte gått efter hjärtkänslan och från magkänslan..

Jag är jag och gör vad jag villl i mitt liv. Men ibland är det svårt och ta egna beslut alldeles själv, och då är det såklart välkommet med lite åsikter från familjen och vänner. Men deras åsikter ska bara inspirera, inte besluta hela grejen.

Jag tänkte inte ens att det skulle bli såhär långt inlägg, men eftersom jag har så fruktansvärt mkt på tankarna så..... aaa. Men

Veckans dilemma!!!

* Idol?
* Cypher battle?
* Kulturhistorian..
* Talet... guud hålla ta .. åh nej.. måste man liksom.....

Och ständigt denna tanke som jämt nöter i mitt huvud: Jag skulle gått om ett år, börjat om etten och börjat på musikal eller musik eller nåt inom musik dans och sång teater..... jag känner mej alltid tveksam på textilen och allt som har med det och göra.. Jag orkar inte med dessa tankar!!! Jag vill inte gå runt och känns Jag skulle ha gjort det, Jag skulle trivts mkt bättre om jag fick hålla på med musik... Och tänk om, VARFÖR I HELA FRIDEN GJORDE JAG DET INTE BARA, BARA BYTTE. BARA BÖRJADE OM ETT FJUTTIGT ÅR. ? Varför var jag feg, rädd  att misslyckas, inte trivas med vänner.... det är jobbigt att byta klass o skola.. .men why??? Vad stoppade mej......


Kommentarer
Postat av: SC

tiden går fort

2009-03-28 @ 18:20:41
Postat av: malaika

Det e bra att du inser vad det e du behöver bättra dig på :) jag tycker du jobbar bra med musiken och du e as bra!! även om du inte går på en musik skola så fortsätt hållla på med det!!!!! och som sakt lyssna på ditt hjärta!!

2009-04-09 @ 09:37:42
URL: http://www.malaikaholmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0